Selamat Datang ke Dunia Magik Al-Baghdadi

Kad Baghdadi membantu untuk menanamkan kecintaan yang mendalam dalam diri kanak-kanak untuk mempelajari Al-Quran. Teknik Baghdadi diterapkan dalam permainan kreatif dengan penggunaan kad Al-Baghdadi akan mewujudkan suasana pembelajaran ceria, santai dan menyeronokkan untuk anak-anak kecil. InsyaAllah, hasilnya: "Kami suka mengaji Al-Quran"

http://www.syihab.org/

Tuesday, March 2, 2010

Biodata Penyusun Kad Al-Baghdadi

Puan Erni Yentti binti Amir dilahirkan pada 24 September 1981 di Ipoh, Perak. Beliau berkelulusan Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Teknologi (Teknologi Maklumat) dari Universiti Teknologi PETRONAS, Tronoh, Perak, Malaysia pada tahun 2004. Mendirikan rumahtangga pada tahun 2005 dan telah dikurniakan 3 orang permata hati.

Berpengalaman sebagai guru di sekolah rendah dan menengah selepas graduasi. Beliau mendapat pendedahan dalam pendidikan awal kanak-kanak di Australia selama setahun setengah pada tahun 2005 hingga 2006.

Amat berminat dalam pendidikan awal kanak-kanak dan banyak menjalankan kajian melalui pembacaan, pemerhatian serta experimentasi di rumah dan di tadika. Beliau akan melanjutkan pelajaran dalam bidang tersebut di United Kingdom dalam masa terdekat, InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.